- …
- …
- …
- …
projecte de robòtica
Next Steam Baula
Incorporem innovació i tecnologia a l'aprenentatge dels nostres alumnes.
Què és un projecte steam?
Science Technology Engineering Arts and Mathematics
És un model d’aprenentatge basat en l’ensenyament de les cinc disciplines de manera integrada i global. Amb un enfocament interdisciplinari, els projectes incorporen contextos i situacions de la vida quotidiana i utilitzen totes les eines tecnològiques necessàries.
Desenvolupant projectes STEAM:
- Es fomenta la resolució de problemes.
- Es treballa la capacitat d’anàlisi.
- S’aprèn a treballar en equip.
- Es desenvolupa la curiositat i la creativitat.
- Es potencia la recerca de solucions diferents a un únic problema.
- S’incrementa l’interès per la ciència i la tecnologia.
- S’estableixen vinculacions amb les metodologies més conegudes com: ABP, gamificació, cultura maker, etc.
Què aporta NEXT STEAM BAULA?
Amb aquesta gran proposta, Baula ofereix una sèrie d’itineraris, recursos i materials que es poden combinar segons l’interès que tinguin els centres a introduir i aprofundir en projectes STEAM sempre amb l’acompanyament i servei precís per aconseguir una implantació reeixida.
Un projecte per «aprendre fent»
QUÈ FEM ?
KUBO
3, 4 i 5 anys
KUBO.Kubo és un robot educatiu dissenyat perquè els infants aprenguin a programar sense necessitat d'utilitzar pantalles, fins i tot abans que sàpiguen llegir i escriure. A través d'experiències pràctiques i properes a la seva realitat, desenvoluparan el pensament computacional i l'aplicaran a la programació."
KUBO
1r i 2n de Primària
KUBO. Robot educatiu dissenyat perquè els infants aprenguin a programar sense necessitat d'utilitzar pantalles, fins i tot abans que sàpiguen llegir i escriure. A través d'experiències pràctiques i properes a la seva realitat, desenvoluparan el pensament computacional i l'aplicaran a la programació."
LEGO EDUCATION WEDO 2.0
De 3r a 6è de Primària
Construcció de robots amb LEGO WeDo 2.0 i programació dels robots amb software LEGO WeDo 2.0. Els alumnes construeixen i programen robots amb LEGO Education
LEGO MINDSTORMS
De 1r a 4t d’ESO
Construcció de robots amb LEGO Mindstorms i programació dels robots amb software LEGO Mindstorms EV3. Els alumnes aplicaran els continguts curriculars a la construcció i programació de robots que permeten millorar el món en què vivim