projecte de robòtica
Next Steam Baula
Incorporem innovació i tecnologia a l'aprenentatge dels nostres alumnes.
Què és un projecte steam?
Science Technology Engineering Arts and Mathematics
És un model d’aprenentatge basat en l’ensenyament de les cinc disciplines de manera integrada i global. Amb un enfocament interdisciplinari, els projectes incorporen contextos i situacions de la vida quotidiana i utilitzen totes les eines tecnològiques necessàries.
Desenvolupant projectes STEAM:
Què aporta NEXT STEAM BAULA?
Amb aquesta gran proposta, Baula ofereix una sèrie d’itineraris, recursos i materials que es poden combinar segons l’interès que tinguin els centres a introduir i aprofundir en projectes STEAM sempre amb l’acompanyament i servei precís per aconseguir una implantació reeixida.
Un projecte per «aprendre fent»
QUÈ FEM ?
NEXT 1.0
3, 4 i 5 anys
NEXT 1.0 Programació direccional: enregistrament directe sobre el robot de terra.
Els alumnes programen el robot de terra Next 1.0 perquè es desplaci pels tapets.
NEXT 2.0
1r i 2n de Primària
Programació direccional i funcional: utilització de l’aplicació Next 2.0 que emet les ordres al robot per bluetooth. Els alumnes fan el salt a la programació remota mitjançant la tauleta
LEGO EDUCATION WEDO 2.0
De 3r a 6è de Primària
Construcció de robots amb LEGO WeDo 2.0 i programació dels robots amb software LEGO WeDo 2.0. Els alumnes construeixen i programen robots amb LEGO Education
LEGO MINDSTORMS
De 1r a 4t d’ESO
Construcció de robots amb LEGO Mindstorms i programació dels robots amb software LEGO Mindstorms EV3. Els alumnes aplicaran els continguts curriculars a la construcció i programació de robots que permeten millorar el món en què vivim
projecte d'interioritat
Aprendre a ser
PROJECTE " EN TU "
L’objectiu és APRENDRE A SER.
Es centra en l’experiència de cada alumne i fa que aquest:
EXPERIMENTI, DESCOBREIXI I EXPRESSI.
Tenir cura de l'Educació en la Interioritat és una prioritat en el desenvolupament integral de la persona. Aprendre a mirar en el nostre interior ens possibilita conèixer-nos millor, un desenvolupament emocional més harmònic, facilita una obertura al exterior més lúcida i una entrega solidària als que ens envolten.
Aquesta educació la treballem des de un procés pedagògicament estructurat que treballa diferents dimensions de la vida personal.